خدمات تزریق پلاستیک

تزریق پلاستیک امیران پلاست :

شرکت تولیدی – خدماتی امیران پلاست پیشرو (سهامی خاص) با نام تجاری امیران پلاست پیشرو فعالیت تولیدی خود را در زمینی به وسعت 7000 متر مربع در شهرک صنعتی عباس آباد (تهران) با کسب مجوز صنایع با ظرفیت 10000 تن در سال ، توسط آقای مهندس امیر جمشیدی فرزند حاج حسن جمشیدی بنیانگذاری و به بهره برداری رسیده است.

با در نظر گرفتن طیف گسترده صنعت پلاستیک و پلیمر و سرعت تکنولوژی و پیشرفت این صنعت در دنیا این شرکت توانسته با تلفیق سالهای متمادی تجربه و دانش روز ، رضایتمندی و وفاداری مشتریان در صنایع مختلف از جمله : خودروسازی  ، تولید قطعات لوازم خانگی ، صنعت برق و الکترونیک ، تولید قطعات پلیمر در حوزه آبرسانی و کشاورزی و … را ضمیمه تلاش خود گردانیده است .

تعهد بی قید و شرط این مجموعه به عواملی چون کیفیت ، قیمت رقابتی ، تحویل به موقع ، بهبود مستمر و توسعه پایدار ، مسیر همکاری بلند مدت این شرکت را با شرکت های نامی کشور محرز و هموار نموده است. که در کنار روند رو به رشد خود موفق به اخذ گواهینامه های سیستم مدیریت کیفی    ISO9001 : 2015 ,  IATF16949 : 2016    گردیده است، این شرکت همواره در مسیر توسعه دانش و تخصص فنی همسو با پیشرفت های روز دنیا، توجه به منابع انسانی کارآمد و استفاده از بهترین مواد مصرفی در تولید انواع محصولات تولیدی، خود را در زمره یکی از بهترین شرکت ها در صنعت پلاستیک قرار داده است .

تزریق پلاستیک امیران پلاست

 

امکانات مجموعه امیران پلاست :

امیران پلاست پیشرو با در اختیار داشتن 75 عدد دستگاه تزریق با نیروی قفل گیره از (60 تن تا 2200 تن)  قابلیت تولید طیف وسیعی از قطعات پلاستیکی را فراهم ساخته است.

همچنین امکانات جانبی دستگاه های تزریق از قبیل رطوبت گیر، چیلر ، گرم کن قالب آبی و روغنی ، کنترل کننده راهگاه گرم ، کنترل کننده دمای قالب جهت تولید قطعات به صورت کاملا علمی و مهندسی بکار گرفته می شود.

مهندسی مواد :

تلاش بی نظیر کارشناسان بخش مهندسی مواد در شرکت امیران پلاست منجر به ایجاد حس آرامش و امنیت در تهیه مواد مهندسی برای مشتریان گرامی گردیده است.

ترموپلاست ها از قبیل پلی الفین ها  پلاستیک پلی اتیلن(PE)  ، پلاستیک پلی پروپیلن (PP)

پلیمرهای وینیلی پلی ونیل کلراید (P.V.C)  پلی ونیل استات (P.V.A) پلی وینیل بوتیرال (P.V.B) پلی وینیل کلراید پلیمرهای فلئوردار پلی وینیل فلوراید (P.V.F) پلی تترافلورواتیلن (P.T.F.E) A.B.S  پلی استایرن. پلاستیک های آکریلیکی نایلون (پلی آمید) پلی فرمالدئید (استال) پلی کربنات پلی سولفان ها.

با بهترین کیفیت ممکن زیر نظر متخصصین این واحد تهیه میگردد.

 

 

قالبسازی و تعمیر و نگهداری قالبهای مشتری :

ساخت قالب پلاستیک به پارامترهای مختلفی نظیر جنس و متریال مصرفی-ابعاد-تکنولوژی ساخت-جنس قطعه

(PBT.PE.PA.PP.ABS) کیفیت سطوح – تیراژ قطعه راهگاههای سرد و با گرم (Hot Cold – Cold Runner)  و … بستگی دارد.

باتوجه به وجود متخصصین و دانش آموختگان داخلی این صنعت در شرکت امیران پلاست پیشرو و با توجه به وجود بازرگانان و شرکای تجاری خود در خارج از کشور ، ضمن تسلط کامل به فرآیند ساخت ، جهت کاهش هزینه های مشتری بکارگیری بهترین متریال را نیز در اختیار دارد.

دسترسی به برنامه نگهداری و تعمیرات قالب برای سازندگان امری اجتناب ناپذیر و برای مالکان (به عنوان دارایی امانی) امری ضروری است . که این عمل باعث طول عمر بیشتر قالب و وقفه کمتر در عملیات تولید می شود.

این فرآیند به صورت پیوسته و صحیح با بالاترین استانداردهای روز جهت حفظ اموال مشتری در این واحد انجام می پذیرد.

کیفیت :

با اتکا به نظرات مشتریان این واحد حساسیت های علمی و سیستماتیکی برای کنترل محصولات با توجه به علوم روز دنیا در زمینه کیفیت و مدیریت کیفیت تزریق پلاستیک در نظر گرفته است.

واحد کیفیت این مجموعه ضمن آشنایی کامل با کنترل فرآیند تولید قطعات با ترمو پلاستیک هایی نظیر :

TPV-TPE-PVC-PE-PP-PA-PMMA-POM-ABS+PC-PC-ABS

در بخش کنترل مواد اولیه ، حین تولید و محصول نهایی بسیار کارآمد عمل نموده است.

دارای آزمایشگاه مواد و تست های ضربه و کشش.

طیف مشتریان :

هم اکنون شرکت امیران پلاست پیشرو  با صنایع خودروسازی ، لوازم خانگی و برودتی ، صنایع شیمیایی ، پتروشیمی ، دارویی ، شوینده و بهداشتی ، کشاورزی ، دام و طیور ، موادغذایی ، لبنی و … دارای همکاری های گسترده می باشد.